Liczby rządzą światem
Bardzo miło nam poinformować, że z powodzeniem zakończyliśmy wiosenną edycję targową 2010 r. Zorganizowaliśmy 7 imprez targowych, które na łącznej powierzchni 6847,5 mkw., gościły 48300 osób. Oferty zaprezentowało 649 Wystawców. Wydaliśmy 15 publikacji targowych liczących 1388 stron, w nakładzie 99 000 sztuk. Prawie 50% gości odwiedzających targi skorzystało z opcji dostępnej na stronie www - pobierz darmowy bilet. Natomiast każdy, kto wszedł na targi z rodziną, otrzymał pakiet rodzinny uprawniający do skorzystania z licznych zniżek dostępnych w centrach rozrywki reprezentatywnych dla każdego z miast.
Ład i porządek
Na targach gościli nie tylko deweloperzy, agencje nieruchomości oraz banki. Pojawiły się również firmy, które zajęły miejsce w specjalnie wydzielonych Sektorach: Informacji i Porad, Budowy Domów, Rynku Wtórnego i Działek, Galerii Rezydencji i Apartamentów. Specjalnej przestrzeni doczekał się również dział aranżacji, bowiem osobną towarzyszącą wystawę stanowiły Targi Aranżacji Wnętrz.
Postawiliśmy nacisk na edukację klienta targów. Cykl warsztatów pod nazwą "4 kąty, rozum piąty" prowadzony przez wykwalifikowanych Prelegentów miał na celu kształcenie z zakresu skutecznego i mądrego poszukiwania i zakupu mieszkania. Eksperci odpowiadali na pytania, na co należy uważać, jak uniknąć błędów w podjęciu jednej z ważniejszych decyzji w życiu.
Umożliwiając klientom efektywniejsze poruszanie się po targach stworzyliśmy Centrum Informacji Targowej, gdzie zwiedzający mogli uzyskać profesjonalną informację o tym, co się dzieje na hali, z jakich atrakcji pomagających w wyborze własnego M mogą skorzystać.
Z myślą o aktywnych zawodowo, zapracowanych rodzicach stworzyliśmy Centrum Zbaw i Edukacji dla Dzieci - w ramach tego pomysłu zobaczyli Państwo nową odsłonę Placu Zabaw dla Dzieci w różnym wieku, oraz Kawiarenkę Targową, gdzie spokojnie, z dala od zgiełku targowego klienci mogli zapoznać się z materiałami inwestycyjnymi.
Kampania reklamowa oraz niestandardowe formy promocji
W oparciu o badania marketingowe przeprowadzone podczas jesiennych targów mieszkaniowych 2009 r. opracowaliśmy i wdrożyliśmy kampanię reklamową i wizerunkową, kładącą nacisk na outdoor i Internet. Wykorzystaliśmy wielkoformatowe nośniki, billboardy, ekrany LED, mobile. Reklamujące nas buttony, bannery, pop-upy pojawiały się na różnego rodzaju portalach branżowych i regionalnych, bowiem każde miasta cechuje indywidualizm i lokalny patriotyzm. Pojawiliśmy się również na portalach społecznościowych (facebook.pl oraz nasza-klasa.pl) gdzie w bezpośredni sposób mogliśmy nawiązać kontakt z potencjalnymi gośćmi targów. Nie bez znaczenia dla kampanii jest nasz udział w stacjach radiowych oraz prasie - o wysokiej słuchalności i dużej poczytności.
Wykorzystaliśmy również niestandardowe formy promocji: od dystrybucji ulotek, indywidualnych zaproszeń do pracowników pokaźnych koncernów, po Wielką Akcję Ekologiczną "Drzewko" oraz Piknik Rodzinny. Sygnowały one nasze targi, jednocześnie stanowiąc atrakcję targową. Szczególnym powodzeniem cieszył się piknik, licznie odwiedzany przez rodziny. Co odważniejsze maluchy skakały z dmuchanych zjeżdżalni, lub próbowały swych sił na samochodach, podczas gdy rodzice degustowali przysmaki z grilla. Weekend spędzony na targach w opinii gości był więc połączeniem przyjemnego z pożytecznym.
Zintensyfikowaliśmy także Kampanię Public Relations. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony www.targi.tabelaofert.pl/centrum-prasowe w której znajdą Państwo informacje oraz publikacje dziennikarskie reasumujące wszystkie działania.
Sponsorzy i Mecenasi
Kapitułę targów mieszkaniowych tabelaofert.pl tworzyło grono znaczących, prestiżowych potentatów polskiego rynku nieruchomości, którzy zdecydowali się na ukazanie marki i inwestycji nie tylko w czasie targów, ale przede wszystkim w całej kampanii promującej targi. Do tego grona należą: Acciona Nieruchomości, AGRO-MAN, Bank Pekao SA, Dialog, DOM-EKO, Eco Classic, FADESA POLNORD, Family House, MAK DOM, Nickel Development, Ronson Development, TBS w Zgierzu, Tom-Bud Developer, MOBALPA, Leroy Merlin.