W miesiącach letnich w większości firm i instytucji następuje spowolnienie pracy. Wielu deweloperów postanowiło jednak wykorzystać ten czas i robią wszystko, by zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów.
Firmy organizują promocje, sięgają również po wiele narzędzi nowoczesnego marketingu m.in. w gratisie można otrzymać wymarzoną wycieczkę, urządzenie kuchni. Częste są również różnego rodzaju promocje cenowe. Klienci oczekują bowiem coraz więcej.
Ronson Development kusi przyszłych klientów atrakcyjnymi promocjami cenowymi. Do końca czerwca klienci, którzy zdecydowali się na zakup 4-pokojowego mieszkania lub któregoś z ostatnich pięciu domów w Józefosławiu, otrzymywali voucher na wyposażenie kuchni w wysokości 50 tys. złotych. Na osiedlu Gardenia można kupić dom o 200 tys. tańszy od pierwotnej ceny. Obecnie promocję cenową w wysokości 5 % wartości mieszkania, deweloper promuje dla nowego projektu w Łomiankach - Naturalis. Aby z niej skorzystać wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej.
Z innych narzędzi marketingu korzysta Nickel Development. Aby nawiązać i utrzymać dobre relacje z klientami deweloper prowadzi Program Nickel Partner. Członkom Klubu Nickel Partner przysługują liczne przywileje. Otrzymują oni między innymi rabat na zakup kolejnego mieszkania, specjalne rabaty u Partnerów Programu, zaproszenie do udziału w prestiżowych imprezach firmowych.
Poznańska firma PBG Dom dla swoich klientów również ma promocje. Przy zakupie mieszkania na ulicy Złotowskiej 51 każdy klient otrzymuje dodatkowo wycieczkę. Co ciekawe sam może wybrać miejsce gdzie chciałby pojechać, ogranicza go jedynie wysokość vouchera (6 tysięcy złotych).
Aby sprostać coraz bardziej wymagającym klientom firmy deweloperskie wciąż inicjują nowe akcje promocyjne i działania niestandardowe. Chociaż cena nieruchomości wciąż jest bardzo istotna to nabywcy oczekują czegoś jeszcze.