Tegoroczny Black Week – tradycyjny okres listopadowych okazji – zapowiada się ciekawie, również na rynku mieszkaniowym. Grupa Murapol ogłosiła właśnie, że do 28 listopada będzie oferować mieszkania w promocji cenowej. Takich okazyjnych lokali jest w sumie 200, w niemal wszystkich inwestycjach dewelopera w 13 miastach Polski. Do wyboru są rozmaite metraże i układy. Aby poznać listę mieszkań objętych promocją podczas Black Week wystarczy wejść na stronę internetową Grupy Murapol i wypełnić formularz, a na podany w nim adres e-mail otrzyma się taki wykaz.
Część mieszkań w promocyjnej puli oferowana jest w pakietach z miejscami postojowymi (jednym lub dwoma) i/lub systemem smart home w wersji premium. System ten to rozwiązanie spod znaku technologii automatyki mieszkaniowej, pozwalające na pełną kontrolę mediów we wszystkich pomieszczeniach z poziomu aplikacji mobilnej lub manualnego przycisku – tzw. funkcji hotelowej. Gwarantuje ono komfort, bezpieczeństwo i oszczędność zużycia nawet do 23 proc. w skali roku.
Mieszkaniowy Black Week w Grupie Murapol potrwa do 28 listopada, w formule online i w biurach sprzedaży dewelopera. Każdy, kto jest zainteresowany zakupem wybranego mieszkania bez wychodzenia z domu, może umówić się na wideo-rozmowę z doradcą, jak również zdalnie zawrzeć umowę rezerwacyjną. Nabywcy preferujący kontakt osobisty mogą bezpiecznie spotkać się z doradcami Murapolu w biurach sprzedaży, które zyskały dodatkową ochronę przed Covid 19. Deweloper zainwestował w nowoczesne oczyszczacze powietrza wyposażone w jonizatory i filtry HEPA eliminujące ponad 90 proc. cząsteczek koronawirusa. Przy wejściach do biur sprzedaży pojawiły się bezdotykowe dozowniki do dezynfekcji rąk z wbudowanym termometrem i detektorem sygnalizującym podwyższoną temperaturę ciała.