W ramach promocji deweloper udostępnia 250 mieszkań w 21 inwestycjach, które realizuje na terenie 13 miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gdyni, Torunia, Katowic, Gliwic, Tychów, Mikołowa, Siewierza i Wieliczki. Objęte kampanią lokale dostępne są w szerokim wyborze układów i metraży od 27 do 98 mkw. W ofercie znajdują się zarówno mieszkania powstające w inwestycjach będących w realizacji, jak również gotowe lokale, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość z nich udostępniona jest w pakiecie z udogodnieniami smart home w wersji premium i/lub miejscem parkingowym w cenie, a część z obydwoma dodatkami.
Aby skorzystać z promocji należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj i zamówić listę dostępnych lokali w danym mieście. Następnie w okresie trwania akcji, tj. do 31 maja, należy podpisać umowę rezerwacyjną dot. zakupu mieszkania.
- Najnowszą kampanię przygotowaliśmy z myślą o klientach inwestycyjnych, którzy rozważają ulokowanie nadwyżek swojego kapitału w nieruchomości, od lat uznawane są za jedną z najbezpieczniejszych i najrentowniejszych form inwestycji. Obserwujemy rosnące zainteresowanie mieszkaniami wśród tej grupy nabywców, co m.in. jest spowodowane ostatnimi obniżkami stóp procentowych, które osiągnęły historycznie niskie poziomy, przez co lokaty i konta oszczędnościowe straciły na swojej atrakcyjności – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Przypominamy, że całej procedury wyboru, rezerwacji mieszkania i skorzystania z promocyjnych warunków można dokonać zdalnie, bez wychodzenia z domu – dodaje Nikodem Iskra.
Inwestycje Grupy Murapol, w których znajdują się objęte kampanią mieszkania, zlokalizowane są w dzielnicach typu „middle”, dobrze skomunikowanych ze ścisłym centrum oraz pozostałymi dzielnicami miasta, posiadających rozwiniętą infrastrukturę handlowo-usługową, a także miejsca rekreacji i tereny zielone w pobliżu.