Przeznaczenie lokalu
handel i usługi
Data aktualizacji
2024-11-14
Ogłoszenie
o wynajmie garaży na okres do 3 lat
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do trzech lat garaży stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki położonych w Suwałkach przy:
1. ul. Sejneńskiej - garaż o pow. 18,00 m2 na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 12075 i pow. 27,00 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu od powierzchni garażu – 6,00 zł/m2 netto, wadium 160,00 zł;
2. ul. Emilii Plater – garaż o pow. 19,00 m2 na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10094 – wywoławcza wysokość stawki czynszu od powierzchni garażu – 15,00 zł/m2 netto, wadium 430,00 zł;
Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,10 zł/m2 .
Garaże są przedmiotem przetargu w aktualnym stanie technicznym.
Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 garażu. Koszty podatku od nieruchomości przyszły najemca ponosi odrębnie.
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie.
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 do dnia 28.11.2024 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu.
W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy – dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej – dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy – dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz – w przypadku osoby prawnej – aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej;
oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem.
Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umowy najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 18.11.2024 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 9:00 do 13:00, w dniach roboczych.
Przetarg odbędzie się w dniu 28.11.2024 r. (czwartek) o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32 w sali konferencyjnej (poziom – 1).
Bliższe informacje dotyczące garaży, warunków przetargu oraz projektu umów najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl i na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr 87 563 50 51 i 52.
Suwałki, dnia 2024-11-13
Prezes Zarządu
Tomasz Ostrowski
/-/ podpis nieczytelny
Kontakt:
Urząd Miasta Suwałki
tel: 87 563-50-51
Zapytaj o ofertę
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)