W 2009 roku firma Dom Development sprzedała blisko 800 lokali, z czego około 300 mieszkań netto (uwzględniając rezygnacje) w IV kwartale 2009 r. Prezes poinformował, że w tym roku deweloper chce wprowadzić do sprzedaży 2 tysiące mieszkań. Przewiduje również iż rok 2010 będzie dla firmy zdecydowanie lepszy pod względem sprzedaży mieszkań od ubiegłego.
Prezes Dom Development nie ukrywa, że liczy na wykorzystanie słabości konkurencji i umocnienie się na rynku. Atutem firmy mają być zasoby finansowe (230 mln zł gotówki na koniec zeszłego roku), z których część firma przeznaczy na zakup gruntów. Rozważa również możliwość współpracy przy realizacji projektów z innymi firmami, np. mającymi działki.
W wyniku wzrostu sprzedaży mieszkań w ostatnim kwartale 2009 roku deweloper nie zamierza wchodzić w segment komercyjny. Budowa i sprzedaż mieszkań to specjalność firmy. Stawia ona na projekty z jednej strony zyskowne i perspektywiczne, z drugiej wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów. A dziś najlepiej sprzedają się tanie, niezbyt duże lokale.
Zobacz inwestycje firmy Dom Development
Źródło: Parkiet