Unikalny koncept biurowy zlokalizowany w Centrum Warszawy. Biura serwisowane reprezentują nowoczesne rozwiązanie dla firm poszukujących funkcjonalnych przestrzeni biurowych w obrębie prestiżowych kompleksów biurowych. Charakteryzuje je elastyczność w zakresie umów najmu, dając możliwość zawarcia krótkoterminowych zobowiązań.
Firmy wybierające biura serwisowane cenią sobie opcję wynajęcia dedykowanego pomieszczenia .
Wybierając biuro serwisowane w Warszawie, najemcy są zwolnieni z obowiązku ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z aranżacją przestrzeni oraz z zatrudnieniem personelu obsługującego biuro.
Całość kosztów związanych z administrowaniem biurem jest wliczona bezpośrednio w opłatę czynszową, co stanowi wygodne i bezproblemowe rozwiązanie dla firm pragnących skoncentrować się na swojej podstawowej działalności.
KOMUNUKACJA:
druga linia metra, autobusy, tramwaje oraz parking podziemny w budynku.
Co zyskujesz wybierając biura serwisowane:
- Recepcja 9:00-17:00
- Dostęp 24h do powierzchni
- Obsługa Twoich gości
- Nielimitowana kawa, herbata, woda, przekąski
- Internet z szybką przepustowością (możliwość rozbudowania sieci)
- Drukowanie/skanowanie
- Serwis sprzątający
- Wydarzenia integracyjne/eventy
- Sale konferencyjne
Przestrzeń która sprzyja produktywności, kreatywności i współpracy.
Standardowe warunki najmu:
- Najem w przedziale 6-24 miesięcy (umowa na czas nieokreślony)
- Rejestracja firmy na adres najmu.
- Pakiet godzinowy do wykorzystania w salach konferencyjnych wliczony w cenę.
Zadzwoń do nas, żebyśmy przygotowali dla ciebie więcej ofert pod konkretne wytyczne!