Przeznaczenie lokalu
obiekt
Data aktualizacji
2024-11-19
Znak: RF.7150.1.2024 Rymanów dnia, 23.02.2024r
Burmistrz Gminy Rymanów
ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na oddanie w najem lokalu użytkowego
L.p.
Oznaczenie nieruchomości wg księgi wieczystej
KS1K/00068475/7
Oznaczenie nieruchomości wg ewidencji gruntów
2930/2
Opis nieruchomości
Lokal położony na parterze budynku w Rymanowie przy ul. Rynek 20
o pow. użytkowej 49,54 m2
Na którą składają się pomieszczenia oznaczone w rzucie parteru
nr 9 Kawiarnia 36,20m2
nr 8 Zmywak 2,08 m2
nr 7 WC 1,76 m2
nr 6 Korytarz 2,31m2
nr 5 Magazyn 7,19 m2
Przeznaczenie nieruchomości i sposób jej zagospodarowania
Oddanie w najem z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej
Dostosowanie lokalu do działalności gospodarczej na koszt najemcy
Wysokość opłat z tytułu najmu za 1 m2 pow. użytkowej w zł.
20 zł + podatek VAT
Najemca lokalu użytkowego zobowiązany jest do płacenia podatku od nieruchomości
Stawka czynszu nie zawiera opłat za media.
Waloryzacja czynszu zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS
Termin
zagospodarowania nieruchomości
(okres najmu)
Do 9 lat
Przetarg odbędzie się dnia 26.03.2023r. o godz. 1000 w budynku Urzędu Gminyw Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 300zł. w terminie do 20.03.2024 na konto Gminy Rymanów nr 29 8636 0005 2001 0000 0475 0135. Za datę wpłaty wadium przelewem uważa się wpływ wymaganej kwoty na rachunek bankowy Gminy Rymanów.
2. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet czynszu najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy.
3. Wadium wpłacone przez uczestników, którzy przetargu nie wygrali zostanie im zwrócone w terminie trzech dni od dnia zamknięcia przetargu.
4. Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić komisji przetargowej dowód wpłaty wadium i dokument tożsamości.
5. W przypadku podmiotów innych niż osoba fizyczna, konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania tego podmiotu ( wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub inny dokument potwierdzający formę prowadzenia działalności i sposób reprezentacji uczestnika przetargu). Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą przedkładają wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
6. Jeżeli uczestnik jest reprezentowany przez pełnomocnika, wymagane jest przedłożenie pełnomocnictwa upoważniającego do działania na każdym etapie postepowania przetargowego.
7. Burmistrz Gminy Rymanów zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyn.
8. Dodatkowych informacji o lokalu będącym przedmiotem przetargu udziela Referat Finansów i Gospodarki Mieniem Gminy pokój nr 202, tel. 13 43 55 006 wew. 202.
9. Udział w postepowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych oferentów na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U UE. L119 z 4.05.2016 str. 1-88) oraz w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344. ) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( tj. Dz.U z 2021r. poz. 2213).
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Gminę Rymanów -można uzyskać na stronie ww.rymanow.pl w zakładce RODO.