Lokal użytkowy do wynajęcia, 9,03 m², oferta nr 1018/3186/OOW
Lokal użytkowy do wynajęcia 9.03 m², pl. Jana Kilińskiego, Zgierz
700 zł
Zgierz, pl. Jana Kilińskiego


Mapa
1
Powierzchnia:
9,03 m²
Cena za m²:
78 zł
Opis i szczegóły oferty
Opis i szczegóły oferty
Przeznaczenie lokalu
handel i usługi
Data dodania
2025-02-06
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Na podstawie art. 13 ust. 1, art. 25 ust. 1 i 2, 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145, poz. 1222, poz. 1717, poz. 1881) oraz § 6 ust. 1, 3 i 4, § 12, § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213)
PREZYDENT MIASTA ZGIERZA
zawiadamia, że w dniu 13 marca 2025 roku o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II nr 16, pok. 114 odbędzie się
I PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
na wydzierżawienie na okres do 3 lat części gruntu, o powierzchni 12,06 m2, z działki gruntu oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, położonej w 129 obrębie miasta Zgierza przy placu Jana Kilińskiego wraz z posadowionym na nim obiektem budowlanym (kiosk oznaczony na załączniku graficznym), z wyłączeniem wiaty przystankowej oraz przynależnymi do obiektu schodami, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowo-usługowej (w tym obligatoryjnie wymagana sprzedaż biletów komunikacji miejskiej)
Przedmiot przetargu:
1. Przedmiotem przetargu jest część gruntu o powierzchni 12,06 m2 wraz z posadowionym na nim obiektem budowlanym, z nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Zgierz, oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, położonej w Zgierzu przy placu Jana Kilińskiego, o ogólnej powierzchni 0,1539 HA, posiadającej urządzoną księgę wieczystą, prowadzoną przez V Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Zgierzu Nr LD1G/00019124/9 w dziale III i IV księgi brak wpisów.
2. Przedmiot przetargu, o którym mowa w pkt. 1 przeznaczony jest na prowadzenie działalności handlowo-usługowej wraz z obligatoryjnie wymaganą sprzedażą biletów komunikacji miejskiej, bez prawa do parkowania samochodu i prowadzenia działalności na zewnątrz obiektu.
3. Dla przedmiotowej nieruchomości brak jest obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Nieruchomość określona w pkt. 1 stanowi grunt o powierzchni ogólnej 0,1539 HA, gdzie przedmiotem dzierżawy jest grunt o powierzchni 12,06 m2, na którym usytuowany jest obiekt budowlany. Powierzchnia zabudowy: 12,06 m2, powierzchnia użytkowa: 9,03 m2. Obiekt pełni funkcję kiosku handlowego, składa się z przedsionka, WC i pomieszczenia sprzedaży wraz z przynależnymi do obiektu schodami.
5. Obiekt budowlany usytuowany na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, posadowiony na płycie żelbetowej, obłożonej kostką klinkierową, konstrukcja główna nośna - rama stalowa z profili walcowych. Konstrukcja ścian drewniana ryglowa. Ocieplenie ścian i stropodachu z wełny mineralnej. Okładziny wewnętrzne z płyty mdf, okładziny zewnętrzne drewniane. Dach konstrukcji drewnianej, kryty dachówką bitumiczną, Otwory okienne i drzwiowe zabezpieczone żaluzjami antywłamaniowymi. Wymiar przedmiotowego obiektu handlowego wynosi 3,84 m x 3,14 m, powierzchnia użytkowa 9,03 m2. Toaleta wyposażona jest w umywalkę, muszlę klozetową, przepływowy podgrzewacz wody oraz wodomierz.
6. Do obiektu doprowadzona jest instalacja wodno-kanalizacyjna oraz elektryczna. Korzystanie z wymienionych mediów wymagać będzie od wyłonionego w drodze w przetargu Dzierżawcy podpisania indywidualnych umów z gestorami sieci. W przypadku, gdyby podpisanie indywidualnych umów z gestorami sieci nie było możliwe Dzierżawca zobowiązany jest niezwłocznie pisemnie poinformować o tym fakcie Wydzierżawiającego, ponosić koszty związane z dostarczeniem i zużyciem energii elektrycznej i wody oraz odprowadzeniem ścieków na zasadzie refakturowania w wysokości określonej na fakturach wystawionych Wydzierżawiającemu przez gestorów sieci.
7. Kiosk znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej wpisany do rejestru zabytków: zespół urbanistyczny ulicy Długiej na podstawie decyzji konserwatora, nr rejestrowy A/225 z dnia 30 grudnia 1967 roku.
Warunki przetargu:
1. Przedmiotem licytacji jest ustalenie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawnego za wydzierżawienie części gruntu o powierzchni 12,06 m2 wraz z usytuowanym na gruncie kioskiem handlowym, zlokalizowanym na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, położonej w Zgierzu przy placu Jana Kilińskiego.
2. Teren będący przedmiotem przetargu objęty jest projektem pn. „Rewitalizacja historycznego centrum miasta Zgierza”.
3. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nie posiadające osobowości prawnej w imieniu, których winni występować upoważnieni przedstawiciele.
4. Wadium uprawniające do udziału w przetargu ustala się w wysokości 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100). Ww. wadium należy wpłacić nie później niż do dnia 7 marca 2025 roku, przelewem na rachunek Gminy Miasto Zgierz nr konta 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108 w Banku Spółdzielczym w Zgierzu.
Za datę wpłaty wadium uznaje się datę wpływu na ww. rachunek bankowy Gminy Miasto Zgierz.
5. Osoby, które dokonały wpłaty wadium, obowiązane są w dniu przeprowadzenia przetargu okazać komisji przetargowej potwierdzenie dowodu wpłaty wadium oraz dowód tożsamości, w przypadku osób prawnych także aktualny wypis z właściwego rejestru, dowody osobiste osób reprezentujących podmiot, stosowne pełnomocnictwa.
6. Wadium wpłacone przez uczestnika, który został wyłoniony w wyniku przetargu jako Dzierżawca, zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego, a pozostałym uczestnikom zostanie zwrócone na wskazane przez nich konto bankowe w terminie 3 dni, od daty odwołania lub zamknięcia przetargu.
7. Uczestnicy przetargu winni zapoznać się z projektem umowy, ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, o której mowa w pkt. 1 „Przedmiotu przetargu” oraz z uwarunkowaniami możliwości jej zagospodarowania.
8. Cena wywoławcza wysokości czynszu miesięcznego, za fragment gruntu, będący przedmiotem przetargu wraz z posadowionym na nim kioskiem handlowym wynosi 700,00 zł brutto (słownie złotych: siedemset 00/100), w tym podatek VAT w wysokości 23 %.
9. Czynsz dzierżawny, za grunt wraz z posadowionym na nim obiektem budowlanym, o którym mowa pkt. 1 „Przedmiotu przetargu” za pierwszy miesiąc obowiązywania umowy płatny będzie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, pomniejszony o wpłacone wadium. Czynsz za kolejne miesiące płatny będzie z góry do 10 –go dnia każdego miesiąca, proporcjonalnie do czasu faktycznego obowiązywania umowy.
10. Ze zwycięzcą przetargu zostanie zawarta umowa dzierżawy przedmiotowego gruntu, na okres do 3 lat, nie wcześniej jednak niż po upływie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu. Z projektem niniejszej umowy można zapoznać się w Urzędzie Miasta Zgierza Plac Jana Pawła II 16 Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa pok. 3 pn, śr – czw. w godz. 8:00 – 16:00, wt. 8:00 – 17:00, pt. 8:00 - 15:00.
11. Jeżeli zwycięzca przetargu nie stawi się bez usprawiedliwienia w terminie do dnia 24 marca 2025 roku, do godziny 16:00 w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu i nie zawrze umowy, o której mowa w pkt. 10 wadium, o którym mowa w pkt. 4 ulegnie przepadkowi.
12. Uczestnik przetargu może wnieść skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do Prezydenta Miasta Zgierza w terminie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu. W przypadku wniesienia skargi Prezydent Miasta Zgierza wstrzymuje czynności związane z wydzierżawieniem nieruchomości.
13. Wydzierżawiający dopuszcza możliwość umieszczania na wydzierżawianym obiekcie reklam zgodnych z zasadami współżycia społecznego i obowiązującymi przepisami prawa, Dzierżawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść ogłoszeń reklamowych. Tablice reklamowe powinny odznaczać się estetycznym, zharmonizowanym z otoczeniem wyglądem i powinny być zamocowane w sposób jak najmniej naruszający strukturę obiektu. Treść tablicy, ich wygląd i rozmiar powinien być uzgodniony z Wydzierżawiającym przed ich zamontowaniem, Dzierżawca musi na ich montaż uzyskać pisemną zgodę Wydzierżawiającego.
14. Osoba wyłoniona w drodze przetargu jako Dzierżawca zobowiązana będzie do wykorzystywania przedmiotu dzierżawy w sposób określony w niniejszym ogłoszeniu o przetargu, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z przedmiotu dzierżawy, a także osobom trzecim, z uwzględnieniem montażu elementów wyposażenia przedmiotu dzierżawy, w tym związanych z zamieszczaniem tablic reklamowych.
15. Osoba wyłoniona w drodze przetargu zobowiązana będzie do uzyskania na własny koszt odpowiednich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do formy prowadzonej działalności, prowadzenia książki dzierżawionego obiektu, przeprowadzania wskazanych prawem jego przeglądów technicznych i wykonywania zaleceń pokontrolnych.
16. Zwycięzca przetargu zobowiązany będzie do obowiązkowego ubezpieczenia OC obiektu budowlanego w okresie obowiązywania umowy dzierżawy, w zakresie gwarantującym uzyskanie odszkodowania rekompensującego wartość poniesionych szkód obejmujących m.in. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, zniszczenia elewacji obiektu, okien i innych elementów z nim związanych oraz do ubezpieczenia prowadzonej działalności.
17. Czynsz dzierżawny podlegać będzie począwszy od miesiąca marca 2026 roku, corocznie waloryzacji o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok ubiegły, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim.
18. Podmiot wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do ponoszenia wszelkich świadczeń publicznych związanych z przedmiotem dzierżawy, w tym również do uiszczania podatku od nieruchomości.
19. Podmiot wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest zapewnić dostęp gestorom sieci i służbom miejskim do wszelkich urządzeń i sieci znajdujących na terenie będącym przedmiotem przetargu oraz udostępniania przedmiotu dzierżawy dla potrzeb wykonania nowej infrastruktury.
20. Wszelkie obciążenia finansowe związane z uzbrojeniem nieruchomości w urządzenia infrastruktury technicznej oraz przystosowaniem i przygotowaniem nieruchomości do zamierzonej formy użytkowania ponosi dzierżawca, bez prawa ubiegania się zwrot poniesionych nakładów.
21. Prezydentowi Miasta Zgierza przysługuje prawo odstąpienia od przetargu z uzasadnionej przyczyny.
22. Przystąpienie do przetargu oznaczać będzie, iż uczestnik przetargu zapoznał się z warunkami przetargu oraz umową dzierżawy, akceptuje jej treść i nie będzie wnosił do niej zastrzeżeń.
23. Przedmiotowy obiekt handlowy, oglądać można po uprzednim umówieniu terminu z Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza Plac Jana Pawła II nr 16, pokój 3 lub pod numerem telefonu (42) 714-31-83.
24. Informacji na temat warunków przetargu udziela Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II nr 16, pokój 3, w pn, śr - czw w godzinach 8:00 - 16:00, wt w godzinach 8:00-17:00, pt w godzinach 8:00-15:00, tel. (42) 714 -31-83.
25. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszych warunkach przetargu stosuje się przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213).
26. Udział w postępowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych uczestników na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwanej dalej RODO) oraz w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145, poz. 1222, poz. 1717, poz. 1881) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213).
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie wyłonienia dzierżawcy nieruchomości jest Prezydent Miasta Zgierza z siedzibą w Zgierzu, Plac Jana Pawła II nr 16. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail:
Na podstawie art. 13 ust. 1, art. 25 ust. 1 i 2, 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145, poz. 1222, poz. 1717, poz. 1881) oraz § 6 ust. 1, 3 i 4, § 12, § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213)
PREZYDENT MIASTA ZGIERZA
zawiadamia, że w dniu 13 marca 2025 roku o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II nr 16, pok. 114 odbędzie się
I PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
na wydzierżawienie na okres do 3 lat części gruntu, o powierzchni 12,06 m2, z działki gruntu oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, położonej w 129 obrębie miasta Zgierza przy placu Jana Kilińskiego wraz z posadowionym na nim obiektem budowlanym (kiosk oznaczony na załączniku graficznym), z wyłączeniem wiaty przystankowej oraz przynależnymi do obiektu schodami, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowo-usługowej (w tym obligatoryjnie wymagana sprzedaż biletów komunikacji miejskiej)
Przedmiot przetargu:
1. Przedmiotem przetargu jest część gruntu o powierzchni 12,06 m2 wraz z posadowionym na nim obiektem budowlanym, z nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Zgierz, oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, położonej w Zgierzu przy placu Jana Kilińskiego, o ogólnej powierzchni 0,1539 HA, posiadającej urządzoną księgę wieczystą, prowadzoną przez V Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Zgierzu Nr LD1G/00019124/9 w dziale III i IV księgi brak wpisów.
2. Przedmiot przetargu, o którym mowa w pkt. 1 przeznaczony jest na prowadzenie działalności handlowo-usługowej wraz z obligatoryjnie wymaganą sprzedażą biletów komunikacji miejskiej, bez prawa do parkowania samochodu i prowadzenia działalności na zewnątrz obiektu.
3. Dla przedmiotowej nieruchomości brak jest obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Nieruchomość określona w pkt. 1 stanowi grunt o powierzchni ogólnej 0,1539 HA, gdzie przedmiotem dzierżawy jest grunt o powierzchni 12,06 m2, na którym usytuowany jest obiekt budowlany. Powierzchnia zabudowy: 12,06 m2, powierzchnia użytkowa: 9,03 m2. Obiekt pełni funkcję kiosku handlowego, składa się z przedsionka, WC i pomieszczenia sprzedaży wraz z przynależnymi do obiektu schodami.
5. Obiekt budowlany usytuowany na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, posadowiony na płycie żelbetowej, obłożonej kostką klinkierową, konstrukcja główna nośna - rama stalowa z profili walcowych. Konstrukcja ścian drewniana ryglowa. Ocieplenie ścian i stropodachu z wełny mineralnej. Okładziny wewnętrzne z płyty mdf, okładziny zewnętrzne drewniane. Dach konstrukcji drewnianej, kryty dachówką bitumiczną, Otwory okienne i drzwiowe zabezpieczone żaluzjami antywłamaniowymi. Wymiar przedmiotowego obiektu handlowego wynosi 3,84 m x 3,14 m, powierzchnia użytkowa 9,03 m2. Toaleta wyposażona jest w umywalkę, muszlę klozetową, przepływowy podgrzewacz wody oraz wodomierz.
6. Do obiektu doprowadzona jest instalacja wodno-kanalizacyjna oraz elektryczna. Korzystanie z wymienionych mediów wymagać będzie od wyłonionego w drodze w przetargu Dzierżawcy podpisania indywidualnych umów z gestorami sieci. W przypadku, gdyby podpisanie indywidualnych umów z gestorami sieci nie było możliwe Dzierżawca zobowiązany jest niezwłocznie pisemnie poinformować o tym fakcie Wydzierżawiającego, ponosić koszty związane z dostarczeniem i zużyciem energii elektrycznej i wody oraz odprowadzeniem ścieków na zasadzie refakturowania w wysokości określonej na fakturach wystawionych Wydzierżawiającemu przez gestorów sieci.
7. Kiosk znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej wpisany do rejestru zabytków: zespół urbanistyczny ulicy Długiej na podstawie decyzji konserwatora, nr rejestrowy A/225 z dnia 30 grudnia 1967 roku.
Warunki przetargu:
1. Przedmiotem licytacji jest ustalenie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawnego za wydzierżawienie części gruntu o powierzchni 12,06 m2 wraz z usytuowanym na gruncie kioskiem handlowym, zlokalizowanym na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 55/4, położonej w Zgierzu przy placu Jana Kilińskiego.
2. Teren będący przedmiotem przetargu objęty jest projektem pn. „Rewitalizacja historycznego centrum miasta Zgierza”.
3. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nie posiadające osobowości prawnej w imieniu, których winni występować upoważnieni przedstawiciele.
4. Wadium uprawniające do udziału w przetargu ustala się w wysokości 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100). Ww. wadium należy wpłacić nie później niż do dnia 7 marca 2025 roku, przelewem na rachunek Gminy Miasto Zgierz nr konta 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108 w Banku Spółdzielczym w Zgierzu.
Za datę wpłaty wadium uznaje się datę wpływu na ww. rachunek bankowy Gminy Miasto Zgierz.
5. Osoby, które dokonały wpłaty wadium, obowiązane są w dniu przeprowadzenia przetargu okazać komisji przetargowej potwierdzenie dowodu wpłaty wadium oraz dowód tożsamości, w przypadku osób prawnych także aktualny wypis z właściwego rejestru, dowody osobiste osób reprezentujących podmiot, stosowne pełnomocnictwa.
6. Wadium wpłacone przez uczestnika, który został wyłoniony w wyniku przetargu jako Dzierżawca, zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego, a pozostałym uczestnikom zostanie zwrócone na wskazane przez nich konto bankowe w terminie 3 dni, od daty odwołania lub zamknięcia przetargu.
7. Uczestnicy przetargu winni zapoznać się z projektem umowy, ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, o której mowa w pkt. 1 „Przedmiotu przetargu” oraz z uwarunkowaniami możliwości jej zagospodarowania.
8. Cena wywoławcza wysokości czynszu miesięcznego, za fragment gruntu, będący przedmiotem przetargu wraz z posadowionym na nim kioskiem handlowym wynosi 700,00 zł brutto (słownie złotych: siedemset 00/100), w tym podatek VAT w wysokości 23 %.
9. Czynsz dzierżawny, za grunt wraz z posadowionym na nim obiektem budowlanym, o którym mowa pkt. 1 „Przedmiotu przetargu” za pierwszy miesiąc obowiązywania umowy płatny będzie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, pomniejszony o wpłacone wadium. Czynsz za kolejne miesiące płatny będzie z góry do 10 –go dnia każdego miesiąca, proporcjonalnie do czasu faktycznego obowiązywania umowy.
10. Ze zwycięzcą przetargu zostanie zawarta umowa dzierżawy przedmiotowego gruntu, na okres do 3 lat, nie wcześniej jednak niż po upływie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu. Z projektem niniejszej umowy można zapoznać się w Urzędzie Miasta Zgierza Plac Jana Pawła II 16 Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa pok. 3 pn, śr – czw. w godz. 8:00 – 16:00, wt. 8:00 – 17:00, pt. 8:00 - 15:00.
11. Jeżeli zwycięzca przetargu nie stawi się bez usprawiedliwienia w terminie do dnia 24 marca 2025 roku, do godziny 16:00 w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu i nie zawrze umowy, o której mowa w pkt. 10 wadium, o którym mowa w pkt. 4 ulegnie przepadkowi.
12. Uczestnik przetargu może wnieść skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do Prezydenta Miasta Zgierza w terminie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu. W przypadku wniesienia skargi Prezydent Miasta Zgierza wstrzymuje czynności związane z wydzierżawieniem nieruchomości.
13. Wydzierżawiający dopuszcza możliwość umieszczania na wydzierżawianym obiekcie reklam zgodnych z zasadami współżycia społecznego i obowiązującymi przepisami prawa, Dzierżawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść ogłoszeń reklamowych. Tablice reklamowe powinny odznaczać się estetycznym, zharmonizowanym z otoczeniem wyglądem i powinny być zamocowane w sposób jak najmniej naruszający strukturę obiektu. Treść tablicy, ich wygląd i rozmiar powinien być uzgodniony z Wydzierżawiającym przed ich zamontowaniem, Dzierżawca musi na ich montaż uzyskać pisemną zgodę Wydzierżawiającego.
14. Osoba wyłoniona w drodze przetargu jako Dzierżawca zobowiązana będzie do wykorzystywania przedmiotu dzierżawy w sposób określony w niniejszym ogłoszeniu o przetargu, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z przedmiotu dzierżawy, a także osobom trzecim, z uwzględnieniem montażu elementów wyposażenia przedmiotu dzierżawy, w tym związanych z zamieszczaniem tablic reklamowych.
15. Osoba wyłoniona w drodze przetargu zobowiązana będzie do uzyskania na własny koszt odpowiednich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do formy prowadzonej działalności, prowadzenia książki dzierżawionego obiektu, przeprowadzania wskazanych prawem jego przeglądów technicznych i wykonywania zaleceń pokontrolnych.
16. Zwycięzca przetargu zobowiązany będzie do obowiązkowego ubezpieczenia OC obiektu budowlanego w okresie obowiązywania umowy dzierżawy, w zakresie gwarantującym uzyskanie odszkodowania rekompensującego wartość poniesionych szkód obejmujących m.in. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, zniszczenia elewacji obiektu, okien i innych elementów z nim związanych oraz do ubezpieczenia prowadzonej działalności.
17. Czynsz dzierżawny podlegać będzie począwszy od miesiąca marca 2026 roku, corocznie waloryzacji o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok ubiegły, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim.
18. Podmiot wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do ponoszenia wszelkich świadczeń publicznych związanych z przedmiotem dzierżawy, w tym również do uiszczania podatku od nieruchomości.
19. Podmiot wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest zapewnić dostęp gestorom sieci i służbom miejskim do wszelkich urządzeń i sieci znajdujących na terenie będącym przedmiotem przetargu oraz udostępniania przedmiotu dzierżawy dla potrzeb wykonania nowej infrastruktury.
20. Wszelkie obciążenia finansowe związane z uzbrojeniem nieruchomości w urządzenia infrastruktury technicznej oraz przystosowaniem i przygotowaniem nieruchomości do zamierzonej formy użytkowania ponosi dzierżawca, bez prawa ubiegania się zwrot poniesionych nakładów.
21. Prezydentowi Miasta Zgierza przysługuje prawo odstąpienia od przetargu z uzasadnionej przyczyny.
22. Przystąpienie do przetargu oznaczać będzie, iż uczestnik przetargu zapoznał się z warunkami przetargu oraz umową dzierżawy, akceptuje jej treść i nie będzie wnosił do niej zastrzeżeń.
23. Przedmiotowy obiekt handlowy, oglądać można po uprzednim umówieniu terminu z Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza Plac Jana Pawła II nr 16, pokój 3 lub pod numerem telefonu (42) 714-31-83.
24. Informacji na temat warunków przetargu udziela Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II nr 16, pokój 3, w pn, śr - czw w godzinach 8:00 - 16:00, wt w godzinach 8:00-17:00, pt w godzinach 8:00-15:00, tel. (42) 714 -31-83.
25. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszych warunkach przetargu stosuje się przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213).
26. Udział w postępowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych uczestników na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwanej dalej RODO) oraz w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145, poz. 1222, poz. 1717, poz. 1881) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213).
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie wyłonienia dzierżawcy nieruchomości jest Prezydent Miasta Zgierza z siedzibą w Zgierzu, Plac Jana Pawła II nr 16. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail:
lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka bądź na adres Urzędu Miasta Zgierz wskazany powyżej.
2. Będą przetwarzane następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL.
3. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu:
a. przeprowadzenia postępowania przetargowego (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. c oraz art. 6 ust.1 lit. e RODO).
b. podpisania, wykonania i rozliczenia umowy (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. b RODO).
4. W każdej chwili uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych w pkt. 3. Przestaniemy przetwarzać dane uczestnika w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności uczestnika lub dane te będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych uczestnikowi przysługuje również prawo dostępu do swoich danych, poprawiania ich oraz złożenia skargi w związku z ich przetwarzaniem do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Dane osobowe uczestnika będą przechowywane przez okres:
a. dla danych przetwarzanych w procesie przeprowadzenia postępowania przetargowego dane osobowe będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia wynikające z ww. procedury i zawartej umowy dzierżawy;
b. dla danych przetwarzanych w procesie przeprowadzenia przetargu, jeżeli nie dojdzie do wyłonienia zwycięzcy jako dzierżawcy i zawarcia umowy dzierżawy, dane osobowe związane z uczestnictwem w przetargu zostaną niezwłocznie usunięte.
7. Dane osobowe uczestnika mogą być udostępniane innym podmiotom wyłącznie, gdy nakazuje tego przepis prawa.
8. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i dane osobowe uczestników nie są profilowane.
Niniejsze ogłoszenie publikowane jest na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń, na stronie pod adresem www.bip.zgierz.pl (nieruchomości/dzierżawa) oraz w dzienniku „monitorurzędowy.pl” na stronie internetowej pod adresem www.monitorurzedowy.pl.
Z up. Prezydenta Miasta Zgierza
Bohdan Bączak
Zastępca Prezydenta Miasta Zgierza
Kontakt:
Urząd Miasta Zgierz
tel: (42) 714 -31-83
2. Będą przetwarzane następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL.
3. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu:
a. przeprowadzenia postępowania przetargowego (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. c oraz art. 6 ust.1 lit. e RODO).
b. podpisania, wykonania i rozliczenia umowy (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. b RODO).
4. W każdej chwili uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych w pkt. 3. Przestaniemy przetwarzać dane uczestnika w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności uczestnika lub dane te będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych uczestnikowi przysługuje również prawo dostępu do swoich danych, poprawiania ich oraz złożenia skargi w związku z ich przetwarzaniem do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Dane osobowe uczestnika będą przechowywane przez okres:
a. dla danych przetwarzanych w procesie przeprowadzenia postępowania przetargowego dane osobowe będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia wynikające z ww. procedury i zawartej umowy dzierżawy;
b. dla danych przetwarzanych w procesie przeprowadzenia przetargu, jeżeli nie dojdzie do wyłonienia zwycięzcy jako dzierżawcy i zawarcia umowy dzierżawy, dane osobowe związane z uczestnictwem w przetargu zostaną niezwłocznie usunięte.
7. Dane osobowe uczestnika mogą być udostępniane innym podmiotom wyłącznie, gdy nakazuje tego przepis prawa.
8. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i dane osobowe uczestników nie są profilowane.
Niniejsze ogłoszenie publikowane jest na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń, na stronie pod adresem www.bip.zgierz.pl (nieruchomości/dzierżawa) oraz w dzienniku „monitorurzędowy.pl” na stronie internetowej pod adresem www.monitorurzedowy.pl.
Z up. Prezydenta Miasta Zgierza
Bohdan Bączak
Zastępca Prezydenta Miasta Zgierza
Kontakt:
Urząd Miasta Zgierz
tel: (42) 714 -31-83
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Pokaż cały opis
Skontaktuj się z oferentem
Skontaktuj się z oferentem
Oferta bezpośrednia
Urząd Miasta Zgierz
Numery kontaktowe:
+48
...
Pokaż numer
Treść ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Zadzwoń
Zapytaj o ofertę