Twoje oferty
0
0

Lokal użytkowy do wynajęcia, 17,80 m², oferta nr 2944/3186/OLW

Lokal użytkowy do wynajęcia 17.8 m², Generała Kazimierza Pułaskiego, Suwałki

392

Suwałki, Generała Kazimierza Pułaskiego

Lokal użytkowy 17,80 m², oferta nr , 2944/3186/OLW, Suwałki, Generała Kazimierza Pułaskiego
Lokalizacja lokalu użytkowego 17.8 m²
Mapa
Galeria
Mapa

Powierzchnia:

17,80 m²

Cena za m²:

22 zł

Opis i szczegóły oferty

  • Przeznaczenie lokalu

    handel i usługi

  • Data dodania

    2025-07-23

Ogłoszenie

o wynajmie lokali użytkowych i garażu na okres do 3 lat



Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do trzech lat lokali użytkowych i garażu, stanowiących własność Skarbu Państwa i Gminy Miasta Suwałki, położonych w Suwałkach przy ulicy:

Lokale użytkowe:

1. gen. Kazimierza Pułaskiego 26 A o powierzchni użytkowej 17,80 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu 22,00 zł/m2 netto, wadium 580,00 zł.

Lokal przeznaczony jest na cele biurowe, usługowe, handlowe lub inne nieuciążliwe dla otoczenia, wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i ciepłej wody /lokal jest objęty umową najmu do 31.08.2025 r./;


2. gen. Kazimierza Pułaskiego 26 A o powierzchni użytkowej 32,26 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu 21,00 zł/m2 netto, wadium 1 000,00 zł.

Lokal przeznaczony jest na cele biurowe, usługowe, handlowe lub inne nieuciążliwe dla otoczenia, wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i ciepłej wody;


3. gen. Kazimierza Pułaskiego 26 A o powierzchni użytkowej 34,75 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu 19,00 zł/m2 netto, wadium 980,00 zł.

Lokal przeznaczony jest na cele biurowe, usługowe, handlowe lub inne nieuciążliwe dla otoczenia, wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i ciepłej wody.


Garaż:

4. ul. Emilii Plater – garaż o pow. 18,00 m2 na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10089 – wywoławcza wysokość stawki czynszu od powierzchni garażu – 7,00 zł/m2 netto, wadium 190,00 zł;

Minimalna wysokość postąpienia wynosi 1,00 zł w przypadku lokali użytkowych i 0,50 zł/m2 w przypadku garażu.


Lokale i garaż są przedmiotem przetargu w aktualnym stanie technicznym.


Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 powierzchni użytkowej lokali i garażu. Koszty eksploatacji i podatek od nieruchomości przyszły najemca ponosi odrębnie. Osoba, która zostanie ustalona kandydatem na najemcę, zobowiązana będzie przed podpisaniem umowy najmu do wpłacenia kaucji zabezpieczającej w kwocie stanowiącej równowartość trzymiesięcznego czynszu brutto, wyliczonej w oparciu o wylicytowaną w przetargu stawkę czynszu. W przypadku poz. 1, 2 i 3 gdy wymiar jednomiesięcznego wylicytowanego czynszu wyniesie ponad 1 000 zł netto, wynajmujący może żądać od kandydata na najemcę przedstawienia do akceptacji dodatkowego zabezpieczenia płatności należności.


W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie.


Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 do dnia 07.08.2025 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu.


W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.


Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.


Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:

1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);

2) osoby fizyczne – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);

3) przedsiębiorcy wpisani do ewidencji działalności gospodarczej – dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

4) reprezentanci osoby prawnej – dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;

5) pełnomocnicy – dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz – w przypadku osoby prawnej – aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej; oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem.


Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umów najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 24 lipca 2025 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 9:00 do 13:00, w dniach roboczych.


Przetarg odbędzie się w dniu 07.08.2025 r. (czwartek) o godz. 11:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32, w sali konferencyjnej (poziom – 1).



Bliższe informacje dotyczące lokali i garażu, warunków przetargu oraz projektu umów najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl i na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr 87 563 50 51 i 52.



Suwałki, dnia 2025-07-22



Prezes Zarządu

Tomasz Ostrowski

/-/ podpis nieczytelny




Kontakt:
Urząd Miasta Suwałki
tel: 87 563-50-51
Zapytaj o ofertę



Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Pokaż cały opis
Treść ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Zadzwoń
Zapytaj o ofertę

Zobacz inne ogłoszenia

ciasteczko ikona

Cenimy Twoją prywatność

logo

Cookies pozwalają nam zmieniać tę stronę dla Ciebie, czyli spersonalizować ją. Możemy też ulepszać nasze kampanie reklamowe i mniej irytować Cię nietrafionymi reklamami.

Jeśli chcesz zezwolić tylko na wybrane cookies, kliknij “Ustawienia zaawansowane”. Twoja zgoda musi dotyczyć minimum, potrzebnego do poprawnego działania strony. Natomiast kliknięcie “Akceptuję i przechodzę do serwisu“ pozwala nam na umieszczenie ciasteczek w Twojej przeglądarce i na przetwarzanie danych uzyskanych w ten sposób. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę. Aby to zrobić przejdź do “Zarządzaj plikami cookies“.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Tabelaofert.pl sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Cele przetwarzania danych osobowych, okresy przechowywania opisane są wPolityce Prywatności.

USTAWIENIA ZAAWANSOWANE
AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU
ZAAKCEPTUJ WYBRANE
ODMOWA
ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE