OGŁOSZENIE BEZPOŚREDNIE - BEZ PROWIZJI
OBWIESZCZENIE
w sprawie pisemnego konkursu ofert na sprzedaż
zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego
Adria Jerzy Piotrowski z siedzibą w Rumi
w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygnaturą akt GD1G/GUp/95/2023 toczącym się przed Sądem Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VI Wydział Gospodarczy, przy ul. Piekarniczej 10.
Syndyk masy upadłości Adria Jerzy Piotrowski w upadłości z siedzibą w Rumi na podstawie art. 320 ustawy z dnia 28.02.2003r. Prawo upadłościowe ogłasza pisemny nieograniczony konkurs ofert na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego Adria Jerzy Piotrowski z siedzibą w Rumi obejmującej:
1. prawo własności nieruchomości gruntowej składającej się z działek nr 592/1, 582/2, 592/3 o łącznej pow. 4710m2, zabudowanej budynkiem o przeznaczeniu hotelowym, dla której IV Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Wejherowie prowadzi księgę wieczystą o nr KW GD1W/ 00039356/9 za cenę wywoławczą nie niższą niż ok. 80% oszacowanej wartości rynkowej w warunkach sprzedaży wymuszonej, tj. za cenę nie niższą niż kwota 5.050.700,00 zł netto + ewentualny podatek VAT (słownie: pięć milionów pięćdziesiąt tysięcy siedemset złotych 00/100);
2. prawo własności ruchomości stanowiących wyposażenie hotelu za cenę wywoławczą nie niższą niż ok. 80% oszacowanej wartości rynkowej w warunkach sprzedaży wymuszonej, tj. za cenę nie niższą niż kwota 160.300,00 zł netto + ewentualny podatek VAT (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy trzysta złotych 00/100) – szczegółowy wykaz ruchomości znajduje się w załączniku numer 1 do wniosku;
za łączną cenę wywoławczą nie niższą niż kwota 5.211.000,00 złotych netto + ewentualny podatek VAT (słownie: pięć milionów dwieście jedenaście tysięcy złotych 00/100).
Wyłącza się możliwość odrębnej sprzedaży praw wchodzących w skład zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego.
Sprzedaż i nabycie oraz wydanie zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego nastąpi w takim stanie, w jakim znajduje się ona w dacie sprzedaży.
WARUNKI KONKURSU OFERT
Szczegółowe warunki konkursu ofert określone zostały w Regulaminie Konkursu Ofert, który wyłożony został do wglądu osób zainteresowanych w kancelarii syndyka w Wejherowie przy ul. Przemysłowej 35A budynek B w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 16:00. Regulamin jest udostępniany zainteresowanym również drogą mailową. Warunkiem koniecznym przystąpienia do konkursu ofert jest m.in. pisemne oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu warunków Regulaminu Konkursu Ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 24 października 2025 roku osobiście w kancelarii syndyka w Wejherowie przy ul. Przemysłowej 35A budynek B w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 16:00 bądź za pośrednictwem poczty.
2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 522.000,00 zł (słownie: pięćset dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) do dnia 24 października 2025 roku. Wadium płatne jest przelewem na rachunek bankowy:
Adria Jerzy Piotrowski w upadłości
ul. Piaskowa 13, 84-230 Rumia
Alior Bank: PL 21 2490 0005 0000 4600 0009 5302
W tytule przelewu proszę o dopisek „wadium – ZCP Hotel Adria” (GD1G/GUp/95/2023).
3. Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi na posiedzeniu jawnym dnia 28 października 2025 roku o godzinie 9:00 w kancelarii syndyka w Wejherowie przy ul. Przemysłowej 35A budynek B.
4. Przedmiot konkursu ofert można oglądać, po uzgodnieniu terminu wizyty pod numerem telefonu 602 281 889, adres e-mail:
Zapytaj o ofertę
, od daty ukazania się ogłoszenia do dnia poprzedzającego ostatni dzień składania ofert.
Zapraszam do składania ofert
syndyk Dominika Bączek
Ogłoszenie dodane do wielu portali nieruchomości przez portal www.odwlasciciela.pl