W pierwszych trzech miesiącach 2012 roku Ronson sprzedał 97 lokali netto. W styczniu sprzedano 16, w lutym 29, a w marcu 52 mieszkania.
W I kwartale 2012 r. najwięcej, 19 mieszkań, sprzedano w warszawskich projektach Espresso i Sakura II. Wysokim zainteresowaniem cieszył się również I etap Sakury, gdzie nabywców znalazło 11 lokali oraz Verdis I – 16 sprzedanych mieszkań.
Ronson podtrzymuje plan sprzedaży 500 mieszkań w tym roku. O dobrych perspektywach dla firmy świadczy wzrost względem pozostałych kwartałów ubiegłego roku, gdy sprzedano kolejno 81, 87 i 60 lokali. Jak informuje – Andrzej Gutowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Ronson Development – dzięki projektom, które zostaną wprowadzone do oferty w dalszej części roku sprzedaż powinna jeszcze przyspieszyć, a to pozwoli nam osiągnąć założony na ten rok cel sprzedaż ponad 500 lokali.
Zobacz ofertę inwestycji formy Ronson Development